Wednesday 18 November 2015

Hari Anugerah Kecemerlangan Pelajar Tahun 2015

Tarikh :  18 November 2015
Hari  : Rabu
Masa  : 10.00 Pagi
Tempat  : Pentas SK Menggong









SENARAI KEDUDUKAN MENGIKUT KELAS
Tahun 1

Pertama
Siti Kaiyisah Maisarah Binti Gapar
Kedua
Nur Awadah Batrisiya Binti Zamzul Khairie Ezuan
Ketiga
Nur Aqilah Nasuha Binti Adnan

Tahun 2

Pertama
Nur Farisa Uzma Binti Mohd. Hanafiah
Kedua
Nurul Syuhada Binti Razali
Ketiga
Nur Aina Dayana Binti Mohd. Noor Hisham

Tahun 3

Pertama
Muhammad Adam Aqil Bin Mohd. Fauzi
Kedua
Alya Qistina Binti Mohamad Shahril
Ketiga
Nurul Farhanan Binti Razali

Tahun 4
Pertama
Nur Syuhadah Binti Md. Salman
Kedua
Danish Azhad Muqri Bin Amran
Ketiga
Muhammad Iskandar Bin Mohamad Aris

Tahun 5
Pertama
Solehudin Bin Mohd Kamal
Kedua
Ainin Sofiya Binti Jasman
Ketiga
Nuranis Binti Rahmat

Tahun 6
Pertama
Nurul Ain Maisarah Binti Mohd. Redzei
Kedua
Nur Amni Laila Binti Jamaludin
Ketiga
Khairunisa Amalina Binti Kamarudin

Pendidikan Khas (Bijak)
Pertama
Mazidul Bin Haris
Kedua
Linda Binti Haris
Ketiga
Mohd Azahari Bin Mohd. Aris

Pendidikan Khas (Bestari)
Pertama
Julaina Binti Haris




Anugerah PRA Sekolah

Murid Terbaik (Perempuan)
Siti Nur Alieya Binti Zamry
Murid Terbaik (Lelaki)
Muhammad Amirul Aswad Bin Johar
Kehadiran Terbaik
Muhammad Khair Ramli Bin Nor Zaidee
Anugerah Ketua Kelas
Muhammad Haziq Asyraf Bin Abdullah
Anugerah Penolong Ketua Kelas
Auni Nazifa Binti Jasman
Ko-Akademik
Nurul Balqysh Binti Syaharuddin
Ko-Kurikilum
Che Zulkarnain Bin Che Zamlan

Anugerah Pemulihan Khas

1.         Nurul Huda Binti Md. Noor
2.         Haziq Azim Bin Azuddin
3.         Nur Danish Haikal Bin Noor Mohd. Hisham
4.         Muhammad Adib Bin Mohd. Redzei
5.         Amir Dzakwan Bin Abd. Wahab


ANUGERAH TOKOH TAHUN 2015



TOKOH AKADEMIK
Nurul Ain Maisarah Binti Mohd. Redzei
TOKOH KOKURIKULUM
Muhammad Syauqi Haikal Bin Kamarudin
TOKOH NILAM
Nurul Ain Maisarah Binti Mohd. Redzei


















































































































































































































































No comments:

Post a Comment